kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 23 Mar 2001, 15:01:54 CET

Dnia Fri, Mar 23, 2001 at 12:11:42PM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> Hmmm... a jak powiedzmy wybiore sobie (już na drugiej płytce)
> slang-devel, to co z zależnościami? Musiałem wcześniej wybrać
> slang?

Nie. Bylo by tak:
na 1 cd sa tocfile z obu plytek. wkladasz pierwsza, tocfile (oba) sa
zaciagane. wybierasz pakiety (bez podzialu na plyty). instalujesz:
najpierw instaluje sie wszystko co potrzeba  z plyty 1 (slang), potem
jest komunikat "zmien plyte", po czym instaluje sie slang-devel z
2 plyty. To _jest_ realne.

--
Pawel Kolodziej