Co sie dzieje z FTP???

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 23 Mar 2001, 17:31:49 CET

On Fri, 23 Mar 2001, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Jesli moge podeslac jeszcze jedna lokalizacje:)))
>
> Do osoby ktora jest niejako "wladna" decydowac,
> to proponuje sie zastanowic nad AGH.

IMHO akademicki Krakow jako ftp.pld.org.pl
odpada w przedbiegach.
Powod: stan lacza MAN Krakow (Cyfronet) <> TPNET.

Jakie jest? TRAGICZNE! Kloczek chyba widzial co musialem robic
zeby sie do venus.pk.edu.pl (host podpiety do tego samego AS co
AGH - bo na PK stoi). Zreszta jak ktos chce sprawdzic neich sprawdzi
jak sie z ftp://venus.pk.edu.pl/ pliki sciagaja z TPNET'u.

Sam z tego powodu zainwestowalem w dysk scsi i zrobilem mirror
w TPNET (ftp.pld.kernel.pl) mimo ze TASK ma polaczenie w miare
przyzwoite - przy pzrezjsciu do Krakowa bedzie gorzej.

Mozeby ta sie jednak z SUNSITE dogadac? Oni maja rury lepsze.

I jeszcze jedno - z ftp.pld.org.pl jest tak, ze to trzeba polozyc tam,
gdzie jest najlpesza rura - to jest nawet wazniejsze od wielkosci maszyny na
ktorej to bedzie chodzic. Rura musi zapewnic dobra lacznosc z:
TPNET (Polpak-T), POL34, NASK i miejskich MANow.

Pozdrawiam,

M.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-