Co sie dzieje z FTP???

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 24 Mar 2001, 09:10:37 CET

On Fri, Mar 23, 2001 at 06:04:46PM +0100, Sebastian Zagrodzki wrote:
> na sunsite nie ma szans - dyski są tak zapchane, że nawet to co już
> jest się nie mieści (np. wojsylowy obraz ISO texlive'a jest obcięty, bo
> się nie zmieścił :<)

Troche nie rozumiem.

Ja mam w firmie (jednej) 2 lacza 2M polpak i 1M do TASKu.

Wtedy uzywam ducha. Transfery z niego jak dla mnie sa rewelacyjne.
Poza tym jaki problem jest z taskiem ? Poza tym ze oni ciagle cos
psuja ostatnio ? Z tego co przeczytalem to wynika tylko: uciekamy, ale
gdzie ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'