hwprofiles

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Sob, 24 Mar 2001, 11:29:37 CET

Witam!

> Wersja 0.0.0.0.0.0.1 jest w cvsie.
> Moze zle sie wyrazilem. Chodzi o taką sytuację, że profil sie
> załadował poprawnie i wszystko działało, ale system nie zamknął
> się poprawnie. Czasem sie tak zdaża (przyciska power na obudowie).
> Po ponownym uruchomieniu są ustawiane profile jeszcze przed
> fsck. Pliki startowe jakos sprawdzaja czy filesystem był poprawnie
> odmontowany. Po przejrzeniu rc.sysinit nie jest to takie jasne.

Bo z tego co mi się wydaje, to rc.sysinit na sztywno odpala fsck na
partycjach ext2, a dopiero sam fsck zwraca czy partycja była poprawnie
odmountowana poprzez sprawdzenie jakiegoś znacznika w tej partycji (jeżeli
wszystko poszło OK to wywala tylko clean, a jak nie to zaczyna sprawdzać
poprawność filesystemu).

                                      Pozdrawiam
                                          Artur