Co sie dzieje z FTP???

Sob, 24 Mar 2001, 20:35:20 CET

On Sat, 24 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

> Troche nie rozumiem.
>
> Ja mam w firmie (jednej) 2 lacza 2M polpak i 1M do TASKu.
>
> Wtedy uzywam ducha. Transfery z niego jak dla mnie sa rewelacyjne.
> Poza tym jaki problem jest z taskiem ? Poza tym ze oni ciagle cos
> psuja ostatnio ? Z tego co przeczytalem to wynika tylko: uciekamy, ale
> gdzie ?

To nie jest kwestia psucia tylko braku doświadczenia. O powodach tego
stanu rtzeczy nie ma co dużoa gadac - pieniądze i w tym wypadku
bynajmniej nie chodzi o ich brak (bo TASK ma z czego płacić i chciałby
płacić więcej) ale rektor się na to nie zgadza żeby techniczni zarabiali
tyle samo lub wiecej co profesorowie. Tracą na tym dokładnie wszyscy ale
to już gadka na większą skrzynkę piwa. Głupi cap rektor nie może
zrozumiec, że jeżeli ma się na stanie maszynę wartą kilka milionów $ to
nie można płacić człowiekowi zajmującemu się tą maszyną nie wiele więcej
niż sprzątaczce bo jak tylko się nauczy w miare z nią obchodzić to sobie
poprostu pójdzie gdzie indziej.