misiek: SPECS perl.spec

Sob, 24 Mar 2001, 21:06:56 CET

On/Dnia Sat, Mar 24, 2001 at 08:38:56PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Idą w druga stronę moznaby wszystkie pmoduły jakie mamy wrzucić do perla.
jasne dlatego proponuje nie kombinować.

> W Debianie mają podzielonego perla na core i devel (podobnie jest w
> MDK). To juz nie jest kwestia paru KB tylko generalnego odchudzenai perla
> na potrzeby wyłącznie jego używania (np. cała dok poziomu trzeciego
> mogłaby wylecieć z pakietu podstawowego).
Podział główny pakiet i devel (ew. static) to jest u nas standard.
Nie chcę natomiast, żeby szatkowanie na możliwie maksymalną liczbę
podpakietów również stało się standardem.

Tam gdzie nie ma żadnych _wyraźnych_ korzyści to nie należy
pakować się w podpakiety.Przykład taki np rpm:

[misiek w arm misiek]$ rpm -q --whatrequires rpm
utempter-0.5.2-3
rpm-perlprov-4.0.2-2
rpm-utils-4.0.2-2
rpm-libs-4.0.2-2
^^^^^^^^^^^^^^^^
rpm-build-4.0.2-2
[misiek w arm misiek]$ rpm -q --whatrequires rpm-libs
apt-0.3.19cnc37-0.1
rpm-devel-4.0.2-2
rpm-4.0.2-2
rpm-utils-4.0.2-2
rpm-build-4.0.2-2
wuch-0.17.4-1

I jaki tu jest sens istnienia pakietów rpm i rpm-libs ?  Przez to powstają
tylko loopy w zależnościach.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]