rpm - patch suggestions

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 25 Mar 2001, 13:15:06 CEST

Dnia Sat, Mar 24, 2001 at 11:53:28PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> On/Dnia Sat, Mar 24, 2001 at 09:24:33PM +0100, Jakub Bogusz wrote/napisał(a)
> Wreszcie ktoś to wytropił do końca :-)
>
> Patch do wywalenia, a jak wuch chce jakieś cudne funkcje to zamiast
> zmieniać aktualne API rpma można dodać osobno te nowe funkcje.

Pozwole sobie nie zgodzić sie. Przed tym patchem bylo tak:
Jest sobie struktura rpmDependencyConflict opisujaca m.in. jaki paiet
nalezy dolożyć żeby jakś tam zależnośc była spełniona. Odpowiedzialne na
to pole tej struktury może jednak zaiwerać tylko jeden pakiet. Tak wiec
jeśli np. smtpdaemon jest w PLD udostepniana prze 7 pakietow, to rpmlib
sugeroawał jeden z nich (przypadkowy). Ten patch dodaje tylko pole ktore
zawiera wszystkie pakiety udostepniające jakąś własność. API pozostaje
kompatybilne w dół, tyle że nieco rozszerzone. Niestety przy robieniu tego
patcha pomyliłem sie, i nie działał jak należy. W tej chwili copmmituje
jego poprawioną wersję.  Bardzo prosze o potestowanie. Jeśli nie wyjdą
jakieś błędy to będe naległ, aby tego patcha włączyć do dystrybucyjnego
rpm'a (a nieco później wyśle go również do autorów rpm'a).

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl