openssh - nieprzyjemny problem

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Śro, 28 Mar 2001, 02:10:44 CEST

Dnia 27 mar 2001 o godz. 11:26:19 +0200,
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> napisal(a):

> -------------
> Wlasnie dlatego od pewnego czasu nie robie upgreadow wuchem,
> tylko po staremu rpm'em. Nie zauwazylem zeby wuch w logach pisal
> o plikach *.rpmnew lub *.rpmsave.

Amen. :( Generalnie bardzo mi się podoba działanie wucha, ale brak
wyświetlania komunikatów z rpm'a oraz wywalanie się np. z segfaultem
w przypadku nierozwiązywalnych problemów z zależnościami mogą okazać
się przykre w skutkach, jak to miało miejsce właśnie w moim przypadku
apgrejdowania openssh. :/

Czyli chyba będę musiał z niego zrezygnować do czasu, aż będzie nim
można ciut ,,bezpieczniej'' apgrejdować/instalować pakiety. :)

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |