mguevara: SOURCES ghostscript-hpijs.patch hpijs0.93.tar.gz

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 28 Mar 2001, 17:07:12 CEST

Witam!

> PS. Kto taki madry ze nowy mc wymaga XFree-libs??????

Przyznaję, że to ja wstawiłem opcję --with-tm-x-support, ale wydawało mi
się, że jak jest standardowo --with-x to nie powinno to nic
zmienić. Jeżeli jednak wymaga wtedy dodatkowo XFree86-libs to można
dać --with-tm-x-support  budowane warunkowo, opcja ta bardzo przydaje się
podczas pracy na x-terminalach.

                                        Pozdrawiam
                                           Artur