XFree86 4.0.3-3

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 28 Mar 2001, 17:28:34 CEST

Witam!

Okazuje się, że to był byk u mnie, podczas rozpakowywania X402src-1.tgz
plik xc/programs/Xserver/PEX5/dipex/swap/convReq.c nie rozpakował się
poprawnie i był lekko pocięty, dlaczego? Nie mam pojęcia, w każdym bądź
razie na pewno nie z powodu braku miejsca na dysku.
Przepraszam za zamęt.

                                 Pozdrawiam
                                     Artur