menu w kde

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Czw, 29 Mar 2001, 11:37:53 CEST

Hejka!

Właśnie przyglądałem się menu w KDE i nasunęła mi się pewna nieścisłość,
którą przydałoby się usunąć. Oto jak wygląda nasze menu:

Internet\kvirc
Sieć\Klienci FTP\
    \IRC\
    \Poczta\
    \Różne\
    \Przeglądarki WWW\ (w tym konqueror)
    \telnet
Networking\WWW\konqueror

stąd wygląda na to, że jedyna prawidłową gałęzią powinna być 'Sieć'.
Networking\WWW\konqueror po prostu do kosza.
Internet\kvirc -> Sieć\IRC\kvirc.
Sieć\telnet -> Sieć\Różne\telnet.

Prosiłbym o te poprawki osóbkę, która jest biegła w sprawach applnk i wie
jaki to będzie miało oddźwięk dla gnome (u mnie nadal gnome nie startuje,
czyt.: englightenment robi ładne SIGSEGV przy starcie).

I jeszcze jeden drobiazg: xboing nie ma swojej ikonki w grach... :)

pozdroofka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'