Tez Abit, ale jajko 2.2.18 (Bylo: jajko 2.4.2 i abit kt7)

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Czw, 29 Mar 2001, 12:36:12 CEST

On Wed, 28 Mar 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Dobrze zgadłeś, to ACPI. Dodaj acpi=no-idle do linii komend kernela.
> Mam Abit KA7 i KT7A, i na obu miałem ten objaw, między innymi dlatego
> w następnym release kernela 2.4 ACPI już nie będzie.

A co moze byc przyczyna powstawania takiego komunikatu (moze tez cos z
ACPI?):

Uhhuh. MNI received for unknown reason 2c (bylo tez 3c).
Dazed and confused, but trying to continue.
Do you have a strange power saving mode enabled?

Po czym komputer po chwili jakby przerwy rusza, choc dwa razy zamarl na
dobre. Plyta Abit BX133-RAID, PIII, nowy BIOS, najnowszy kernel 2.2.18-15,
instalacja z "przedwczorajszego FTP". Teraz uruchamiam na niej RAID, ale
komunikat pojawial sie juz w czasie i po instalacji na jednym dysku. Mam
juz kilka komputerow na takich plytach, choc nie z ta wersja kernela i
nigdy problemow nie bylo...

Aha, w rc-scripts jest odwolanie do /sbin/raidstart, ale program jest w
/usr/sbin/raidstart...

Pozdrowienia

Lukasz