ciekwaostka....

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 29 Mar 2001, 14:36:15 CEST

[czwartek, 29 marzec 2001], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Czy ktos moze mi powiedziec _lopatoligicznie_ o co chodzi ?
> Aha, dlaczego pytam - co jakis czas po takim logu siec wisi,
> nie pomara restart sieci, polozenie/podniesienie eth0 itp.

Miałem to samo i nadal mam. Przeszukałem sieć. Po pierwsze masz pewni
sieciówkę 3com i po drugie masz sieć w której są inne 3comy. na 99% ktoś
włączył full duplex. I fullduplex tej karty depcze po pakietach Twojej.
Rozwiązania nie ma po za znalezieniem winowajcy.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer