Kernel 2.4.3

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 31 Mar 2001, 11:17:41 CEST

Witam,

Mam zamiar wywalic ze speca [z 2.4.2] wszystkie patche
i zaczac z 2.4.3 od nowa.
Wiem, ze sa juz co najmnie trzy poprawki, drobnych bledow,
typu wpis 'static int' zamiast 'int';
brak '-I' w Makefile-u,
oraz jakis patch poprawiajacy wspolprace z VIA.

Z tego co na razie widzialem, to bez problemu naklad sie kerneli,
LIDS, IPVS oraz "Disable message printing".
Netfilter _prawdopodobnie tez_ trzeba bylo poprawic aacraid
aic7xxx jest juz nowy zaimplementowany.
Nie wiem jak ze sterownikami SymBios/NCR, i DC395.

Freeswan sie nie naklada.

Jest dosc ciewaka rzecz z patchami z LKL,
patche w 80% sie nakladaja bez problemu, co mnie dziwi(!)
Czyzby to znaczylo, ze te bledy nie zostaly poprawione ??

Jakie jest Wasze zdanie?

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Z wszelkimi zmianami powstrzymam sie do poniedzialku.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}