plik nologin

Hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Sob, 31 Mar 2001, 19:38:27 CEST

Witam!

Mam taką sugestię: czy nie dałoby się na przyszłość plików nologin z /etc
przenieść gdzieś indziej (np. do /var/lock)? Po co? Ano postanowiłem
zobaczyć co to takiego LIDS. Zabezpieczam /etc jako read-only, no i z tym
nologin mam problem. Żeby to chciało poprawnie działać musiałbym dać
jakiemuś skryptowi prawa zapisu w /etc (tylko któremu, pomijając fakt, że
trochę się to mija z celem), bo prawa zapisu na sam nologin nie wystarcza -
ponieważ on nie zawsze istnieje, więc i tak się sypie. Póki co skończyło się
na tym, że wyłączyłem delay_login.

Pozdrawiam
Hocus