plik nologin

Hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Sob, 31 Mar 2001, 20:27:51 CEST

Hej!

> Zdaje się, że jeszcze będziesz miał problem z /etc/mtab i może innymi
> podobnymi.
Dałem prawa zapisu do /etc mount'owi i skryptowi /etc/rc.d/rc.sysinit.
Zapewne tak być nie powinno, pewnie możnaby wymyślić przykład na
wykorzystanie tego (zwłaszcza rc.sysinit), niemniej to rozwiązało problemy z
mtab, niestety nie pomogło na nologin.

BTW: może ktoś z szanownych Grupowiczów miał jakieś doświadczenia z LIDS'em?
Podoba mi się to co oferuje, ale na hackingu się (niestety :((() za bardzo
nie znam i nie wiem, czy gra jest warta świeczki

Pozdrawiam
Hocus.