bridge-ipchains :)

Czw, 1 Mar 2001, 08:59:20 CET

On/Dnia Thu, Mar 01, 2001 at 08:45:05AM +0100, Michal Margula wrote/napisał(a)
> d) kiedy przechodzimy
na razie nie ma planów co do przejścia na 2.4 jako _podstawowe_
jajko dystrybucyjne ale można by w końcu puścić na buildery, żeby
na ftpach zarówno 2.2 jak i 2.4 było dostępne...

> e) co będzie trzeba zmodyfikować w systemie, aby jajko działało
nic

> f) z czym mogą być potencjalne problemy
hmm z wszystkim i niczym :-) Czyli ja nie mam z niczym ale któż może wiedzieć...

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]