sftp

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 1 Mar 2001, 11:44:32 CET

On Wed, 28 Feb 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> To w takim razie sftp powinien zniknąć i odpowiedni pakiet powinien dostać
> Obsoletes na sftp.

Tyle ze on umie duzo wiecej, obsluguje .netrc itp.
A puscisc go po ssh2 tez sie da.

Proponowalbym oba sftp "odklocic" od siebie, albo zrobic tak:
- serwer od tego z openssh pozostalby w openssh-server
- klient polazlby do openssh-sftp
- sftp <> openssh-sftp wzajemne Obsoletes:

Mozet byc?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-