Dziwna tendencja...

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 3 Mar 2001, 20:11:06 CET

Przychodzi Marcin Bohosiewicz do lekarza i mówi:

> Zauwazylem ostatnio dziwna tendencje w pakietach PLD:
> otoz coraz wiecej pakietow zalezy (jawnie lub nie)
> od bibliotek z XFree86.
> Przyklady: inn,mtools.
> czy nie byloby dobre, by takie zalezne od Xowe dodatki (raporty
> wykorzystujace GD w przypadku inna, czy floppyd w mtoolsach)
> bylyby jednak w odrebnych podpakietach? Nie zmuszajmy
> ludzi do instalowania Xow na serwerze.....

popieram w 100% - na przyklad na kompie, na ktorym nie mam sprzetowych
mozliwopsci postawic X'y chcialbym pograc w tekstowego nethack'a, a tu
kiszka... wiem, ze jest adom, ale ja wole nh ;)

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )