[bururum, buruum] Massive Opinion Project -- zaczynamy alpha testy

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 5 Mar 2001, 19:57:14 CET

Dnia Mon, Mar 05, 2001 at 09:52:10AM +0100, Lukas Dobrek napisał(a):

> Mi dziala. Ale poniewaz nie umiem czytac to dodalem feature do
> listy glownych featurów.

To dobrze zrobiles. Tylko takie smo dodanie to listy glownych nie powoduje
pojawienia sie jej w ktoreymoklwiek pakiecie. Trzeba jeszcze ja skojazyc z
ktoryms pakietem (albo z wieloma). Jeszcze jest mala niedogodnosc: jesli
zaopiniowales pakiet, to gdy bedziesz chcial to zrobić drugi raz dla tej
samej wersji, to wuch nie powie Ci, ze nie mozesz tego zrobic, tylko
bedzie udawal, ze wszystko jest ok, ale raprt zostanie odrzucony przez
serwer bez zadnego komunikatu w kliencie (wuch'u).

> I nie moge skasowac. Chyba klawo
> bylo by moc skasowac featóre z listy featurów.

Nie  wystarczy ja "odwiazac" od wszystkich pakietow z ktorymi jest
zwiazana -- ale chwilowo tego tez nie mozna zrobic -- trzeba dac znac
"administratorowi systemu mop" (czyli mi), i ja to moge recznie w pgsql'u
zrobic :). Ta baze na sokratesie prosze traktowac jako testowa -- tzn.
mozna sobie tworzyc jakies bzdurne kategorie, itp, itd.

> To narazie tyle bo musze sie wziasc do pracy.

Niecierpliwie czekam na wiecej.

BTW. hasla sa przechowyane w bazie otwartym tekstem, wiec prosze nie
podawac np. hasla root'a na jakims wanym serwerze ;)

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl