apache

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 5 Mar 2001, 20:05:58 CET

Dnia Mon, Mar 05, 2001 at 11:15:11AM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> On Sat, 3 Mar 2001, Jacek Konieczny wrote:
> [..]

> Od takich rzeczy jest /test.

A powinien pomagac mu Massive Opinion Project. IMHO takie rozwiazanie
naprwde by moglo znacząco obniżyc czestosc wystepowania sytuacji, gdy ktos
instaluje jakies nowe pakiety, i nie ma pojecia jakie sa szanse że to
wogóle ruszy.

> Owszem i w pełni sie zgadzam z tym.

> Utrzymanie tego poziomu będzie wymagało opracowywania wewnętrznych
> procedór szykowania zasobów i to zarówno per szutuka jak i per grupa
> pakietów (o ile są one jakoś wewnetrznie powiązane).

MOP. jak nic MOP tu bedzie w sam raz !
wezmy takiego apache. Wkladamy do jakiegos /test/ nowego apache i nowy
mod_php. Czekamy kilka dni i pojawiają sie w wiekszej ilosci rapory
odnosnie obu pakietow (tworzone przez aktywnych użytkowników PLD, którzy
akurat maja czs i checi na ekperymentowanie z nowym softem). Oceniane sa w
roznych kategoriach, wiec wiadomo co dziala a co jest do poprawy. Dodatkowo,
poniewaz mod_php ma Requires apache, to w raportach odnosnie mod_php jest
zawarta informacja z ktora wersja apache byly testowane. Poprostu Cud Miód i
Orzeszki.

Tylko ze powyzsze to nie jest cala prawda. W obecnej wersji MOP clienta,
bardzo brakuje sensownego interfejsu do przegladania statystyk.
Z tym wiaze sie konkurs który ogłaszam w innym wątku.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl