FHS: katalogi man (i libexec - a propos openssh)

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 6 Mar 2001, 23:15:49 CET

[wtorek, 06 marzec 2001], Jakub Bogusz napisał(a):

> Ponadto FHS mówi o katalogach <mandir>/man[1-8], więc można je dodać do
> FHS (w tej chwili nie należą do żadnego pakietu), podobnie
> <mandir>/<locale>/man[1-8] (to też chyba dodać do FHS, ale z %lang?).
> [mogę to zrobić, jeżeli nie ma przeciwskazań]

Jestem za. Już parę razy trafiły mnie losowe uprawnienia na tych katalogach.

> Natomiast nie ma nic o /usr/share/man/mann (tam się pakują manuale
> od tcl, tk, tix, blt) oraz /usr/share/man/manl (manuale do SQL
> przychodzące z postgresql-clients).

mann chyba warto dodać bo to jest dość częste, ale manl to jakiś kwas.

> Przy okazji sprawdziłem - nie ma nic o /usr/libexec, więc sftp-server
> powinien być gdzie indziej - /usr/sbin? Chyba wystarczy zdefiniować
> _libexecdir=/usr/sbin w specu (przed %configure).
> (aha, to samo dotyczy ssh-askpass).

To już raczej _libexecdir=_libdir/%{name}, popatrz choćby na apacha.

Janek