rc-scripts i ipx_internal_net

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 7 Mar 2001, 11:26:21 CET

On Wed, 7 Mar 2001, Rafal Cygnarowski wrote:

> rozumiem, ze sobie przerobiles skrypty?
> bo jako tako internalnetnum i internalnodenum nie maja wiele wspolnego z
> nazwa interfac-u i ramka...

O tyle o ile.
Ale fakt, jak wykasowalem wartosci "eth0" i "802.3" to poszlo czysto.

[...]
Mam tylko jeszcze jedno pytanie czy modprobe ipx jest niezbedny?
Wydaje mi sie, ze kerneld powinien sam ladowac odpowiednie moduly.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}