rc.serial

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Sob, 10 Mar 2001, 18:19:39 CET

Witam!

Mam mały problem natury czysto estetycznej. W jajku 2.4.2 skompilowałem
obsługę portów szeregowych jako moduł (serial). Mam przy okazji odpalonego
devfs. Przy starcie systemu, przy próbie ustawienia portów
(setserial) wywala, że nie ma takiego pliku i katalogu (z czym jestem
skłonny się zgodzić). Oczywiście jak system zastartuje to odpowiednie
wpisy w /dev pojawiają się. Mam pytanie czy istnieje jakaś możliwość
zaniechania prób ustawiania nieistniejących (jeszcze) portów?

                                      Pozdrawiam
                                         Artur