kernel-2.4.2 i process aggregate

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 8 Mar 2001, 11:58:51 CET

On Thu, Mar 08, 2001 at 11:52:09AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> On Thu, 8 Mar 2001, Michal Moskal wrote:
>
> [...]
>
> To wiem :)))

A ja wiem, że ty wiesz :> chodzi o to że inni pewnie nie wiedzieli :>
i musieliby stracić 10 minut na sciągniecie pakietu i przeczytanie
tego kawałka :>

> Pytanie bylo tylko czy wlaczac to w kernel ??

IMHO można by, to przyszłościowe, jakkolwiek chwiliowo do niczego nie
służy :>

To chyba też niegłupie.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their
important stuff on ftp, and let the rest of the world
mirror it ;)
	-- Linus Torvalds, about his failing hard drive on
          linux.cs.helsinki.fi

Ft. Bragg FBI Ortega North Korea Uzi Albanian Ft. Meade
Peking KGB nuclear DES ammunition Waco, Texas
$400 million in gold bullion arrangements DES Treasury
Delta Force spy strategic