kernel-2.4.2 i process aggregate

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Czw, 8 Mar 2001, 14:13:37 CET

[czwartek, 08 marzec 2001], Michal Moskal napisał(a):

> A ja wiem, że ty wiesz :> chodzi o to że inni pewnie nie wiedzieli :>
> i musieliby stracić 10 minut na sciągniecie pakietu i przeczytanie
> tego kawałka :>

> IMHO można by, to przyszłościowe, jakkolwiek chwiliowo do niczego nie
> służy :>

Skoro do niczego nie służy to po co powiększać entropię?
Jestm przeciw, za bardzo zjeżdżamy na dodawanie ficzerów tylko
po to żeby były.

> To chyba też niegłupie.

Tu podobnie, skoro przez tyle lat nikt nie marudził że tego brakuje, to
po co na siłę mieszać w VFS?

Panowie!
Spokojnie, zamiast dodawać coraz to nowe wodotryski, popracujcie nad
ustabilizowaniem i dopracowaniem tego co jest. Nawkładacie tam kupe
niepotrzebnych łat i przy byle problemie nie połapiecie się gdzie
jest błąd.

Janek