idl w *-devel*rpm

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 8 Mar 2001, 17:47:11 CET

Ponieważ wiem, że nie wypchnę listu w w/w temacie z domu więc klepię
jeszcze raz.

Jeśli chodzi o pliki .idl w pakietach devel to proszę je zostawić w
spokoju. Na ich podstawie generuje się odpowiednie klasy (struktury)
mechanizmu CORBA.  Tak więc jeśli aplikacja A udostępnia interfejsy tego
mechanizmu, to robi to za pomocą plików idl.

Aplikacja B powinna przed kompilacją wygenerować sobie część źródeł na
podstawie plików idl apl. A i dopiero wtedy powinna być kompilowana całość
aplikacji B.

Zamieszane? Tak bywa... szu...[1]

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

[1] Tak zwiało mnie sprzed komputera :-)