tcpd

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pią, 9 Mar 2001, 00:43:24 CET

czwartek,  8. marzec. Tomasz Kłoczko pisze:

> A teraz można sie jeszcze chwile pozastanawiać czy powinno tak być (?).
a o ucspi-tcp nie myslim jako o zastepniku/dodatku inetd? sie nie
znam, ale qmail-a zaleca sie z tym instalowac, a siedzi tam taki
programik, co kontrolowac relayowanie pozwala (sebkowy przepis
na tcp_wrappers mi nie zadzialal, to sobie tak infantylnie pytam
tylko ;-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}