Pytanie o GNU

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pią, 9 Mar 2001, 13:58:41 CET

Hejka :)

Dorwałem na linux.org.pl polską wersję licencji GNU. Jakoś nie chciało mi
się w angielską za bardzo wnikać a tu popatrzyłem i zastanawia mine kilka
punktów w związku z naszą pracą:

     * a) Musisz spowodować umieszczenie na zmodyfikowanych plikach
       widocznej informacji o tym, że dane pliki zostały przez ciebie
       zmienione, wraz z datą dokonania zmian.

Dotyczy to rozpowszechniania zmodyfikowanego kodu na licencji GNU. A łatki?
Robiąc łatkę modyfikujemy program i nie zaznaczając, że plik zmienił Jan
Kowalski łamiemy licencję GNU.

PS. Nic dziwnego, że nie chce im tego FSF zatwierdzić, bo niektóre
określenia wołają o pomstę do nieba - egzekutowalny (podpowiem - wykonywalny
:>), albo Fundacja Wolnodostępnego Oprogramowania (od kiedy tłumaczy się
nazwy fundacji albo firm i stosuje się jako oficjalne? :>>)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer