rc.serial

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 12 Mar 2001, 23:41:04 CET

On Mon, 12 Mar 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Nie wystarczy w modules.conf:
>
> alias /dev/ttyS0 serial
>
> ?
> Zresztą po co dawać seriala do modułu. Skoro sam kernela kompilujesz, a
> i tak seriala używasz --- przy każdym starcie gpm się odpala.
> A jak mi go ktoś w dystrybucyjnym kernelu do modułu wrzuci to zamorduję!
> (bo serial console nie będzie działać).

Przyznaję, że seriala wywaliłem do modułu tak dla zabawy (przypomniałem
sobie hasło o modularyzacji kernela w PLD), ale skoro nawet dystrybucyjne
jajko ma to na stałe, to zaraz wracam do szeregu i zmieniam z powrotem na
to co miałem :)) A tak swoją drogą to mam wpis alias /dev/ttyS* w
modules.devfs i zapewne działa, ale z gpm a nie z setserial, ale teraz w
zasadzie to już nie ma znaczenia.

                                       Pozdrawiam
                                          Artur