sunsite iso

Slawomir Hess cobe w polsl.gliwice.pl
Wto, 13 Mar 2001, 10:38:00 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 10:35:20AM +0100, Tomasz K³oczko wrote:

> Obok pliku z obrazem masz plik *.md5 zawierajacy sumê kotroln±. Je¿eli po
> ¶ci±gniêciu pliku suma kontrolna bezie taka jak w tym pliku to znaczy ¿e
> img jest w porz±dku.

nieee... nie chodzi mi o stan iso, tylko o to, czy pakiety na ISO
do siebie pasuja i w ogole, czy nie ma z nimi problemow.

prawde mowiac nie widzialem zadnej erraty, ale....
zapytac nie zaszkodzi..

kobe
--
m a n d r a g o r a  -  t e a m                cobe w polsl.gliwice.pl
[http://mandragorazone.dhs.org]  [http://www.polsl.gliwice.pl/~cobe]

:/ib0ny/bpSqOo: