LDPS dla PLD.

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 13 Mar 2001, 11:29:08 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 10:33:57AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ale z tego co rozumiem to jest coś zupełnie innego. Ktoś sobie spreparował
> specyfikacje i chce żeby sie tego trzymały wszelkie mozliwe dystrybucje.
> Jezeli sobie coś takeigo skompletukemy to nie beziemy mogli już tego
> nazwaźć LDPS.

Fakt, a robienie takiego opsiu PLD nie wiem czy ma jakiś sens.
Tzn. PLD jakie jest każdy widzi i nie ma co ściemniać,
czego można się spodziewać. Natomiast trzymanie się tego
co jest pod tym URL napisane, to chyba ponad nasze siły:
GNU glibc 2.1.x (2 <= x <= 3) , XFree86 3.3.x (x >= 6) ,
etc... my jesteśmy za bardzo do przodu.

i jeszcze to:

Use /bin/sh as the absolute path for all shell scripts. Developers
are strongly encouraged to test their shell scripts for correct
behavior using the following shells which are used as /bin/sh on
most distributions:

bash version 1.14.7
bash version 2.0x (x >= 3)

Nasze skrypty powinny na tym chodzić, ale, znowu jesteśmy do przodu.
I ichne skrypty mogą nie chodzić na pdksh.

P.S. : Wojtek: zapodaj może jakiegoś URLa do tego co stworzyłeś,
bo attachment wycięło.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

happiness, adv:
        Finding the owner of a lost bikini.

AK-47 spy spy Serbian nuclear Mossad Semtex Legion of Doom
bomb DES Saddam Hussein CIA PLO FSF PLO Cocaine Clinton
South Africa Kennedy Ft. Meade