Profile sprzętowe

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Wto, 13 Mar 2001, 11:34:00 CET

On Tue, 13 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

> [...]
[...]
> Wlasciwie opisales to o czym ja mysle.
> TYlko to md5. Moze byc, ale trzeba b dodac opcje QUERY.
>
> Ja mam czesto tak, ze ktos ode mnie z kompa ktory jest rozbebeszony
> pozycza jakoms karte i potem ja oddaje zanim przyjde. Jak nie wlozy do
> tego samego slotu to kicha.

Eee, nie, bo jak wyjmiesz/włożysz to się zmieni md5 no i nie znajdzie
profilu, czyli powinien przejść do trybu konwersacyjnego i grzecznie
zapytać.

PS. Lista strategicznych plików u mnie:

fstab printcap modules.conf sysconfig/mouse sysconfig/network
sysconfig/system X11/XF86Config isapnp/isapnp.conf

Proszę o ew. uzupełnienie.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.