quota

Tomasz Orzechowski tomek w lan-jozefow.za.net
Śro, 14 Mar 2001, 07:05:51 CET

On Wed, Mar 14, 2001 at 12:27:33AM +0100 Radoslaw Kojdecki wrote:
> [...]

Już pewność mam - wina quota-utils

Quota-3.00-3 skompilowała się i działa jak trzeba. Szkoda tylko, że
pakiet z brancha się nie buduje: problemy prz próbie kompilacji
rquotad...

>Nie wiem czy kernela, ale wywal plik quota.user i quota.group i zaloz nowe
>poleceniem bodajze edquota zalozy.

Jeśli to to chodzi, to raczej quotacheck.

Przy przejściu na quota-3 trzeba oczywiście zrobić convertquota (ja dla
pewności zrobiłem quotacheck)

PS. Piszę na devel, bo (mniej lub bardziej słusznie) tu znalazł się ten
wątek.

Pozdrawiam
--
Tomasz Orzechowski