LDPS dla PLD.

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Śro, 14 Mar 2001, 08:14:15 CET

i to byloby pewnie to czego szukamy... a dla bardziej napalonych i
niewyzytych zrobic tryb expert ;>

> khmm..ciagle mam instalke rh4.2..;>
> chociaz daaaaaawno nie patrzylem co tam jest
o ile dobrze pamietam to plytka z rh4.2 (ta z linux plusa) byla skopana

pozdrovka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'