ncpfs [Re: Do potestowania: mars_nwe]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 15 Mar 2001, 10:03:01 CET

On Thu, 15 Mar 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Możesz przypomnieć co to dokłądnie było ?
> Marcin czy próbowałeś rzeczywiście tej wersji która lezy w /test ?

Hmmm, ncpfs dziala jak zloto....
W chwili obecnej czekam na 2.2.0.19 [pre4 juz jest]
Najwieksza zmiana bedzie dzialanie po IP a nie IPX [domyslnie]
Wresja pre dziala na mojej maszynie bez problemu..

I pytanie :
Updejtowac ncpfs do wersji pre czy nie ?

pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}