LDPS dla PLD.

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Czw, 15 Mar 2001, 08:54:24 CET

Witka Jan,

Wednesday, March 14, 2001, 11:59:03 PM, you wrote:

JR>                                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^
JR> Janek nie zrobi bo a) nie ma czasu, b) robi mu się niedobrze na myśl
JR> o programowaniu czegoś większego. :(

przecież powiedziałeś że dostosujesz instalator RH 4.x i zaaplikujesz mu
prowizorke (wucha) i resztę tych działań w celu instalacji PLD. A ja myślę
że to będzie dobre do wypuszczenia PLD 1.0 natomiast PLD 2.0 powinno mieć
jeszcze bardziej doszlifowany instalator.

JR> gettext? Instalator z RH 5.x to już umie ale ma też naćkane kupe g*.

no dobra to tę kupę gówna trzeba wywalić. by ładnie sam pomagał nam w
partycjonowaniu i konfigurowaniu świeżo zainstalowanego PLD. Jednak
wsparcie dla English i Polski to mus. (tak mi się wydaje)

Best regards,
 Marcin Chojnowski