2.4.2

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Czw, 15 Mar 2001, 16:16:17 CET

On Thu, Mar 15, 2001 at 02:19:18PM +0100, Michal Margula wrote:

> Jak dla mnie nie brak nic :). Jedynie kwestia bawienia sie w defsd jeśli
> chodzi o alsę i video4linux. Tak wsio gra ładnie :).
>
> Chociaż dobija mnie np. coś takiego - /dev/ide/host0/target0/lun0/part5 :)))
> ale jakoś przeżyję ;]

Jeśli chodzi ci o to, że alsa nie ładuje modułów przy odwołaniu się
do /dev/dsp, to dodaj do /etc/devfsd.conf:

LOOKUP snd MODLOAD ACTION snd

i do modules/conf:

alias /dev/dsp snd-pcm-oss                                                      alias /dev/mixer snd-mixer-oss                                                  alias /dev/sequencer snd-seq-oss

mi to zadziałało.

der
--
|Are you der?|