LDPS dla PLD.

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 16 Mar 2001, 00:22:52 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 01:42:54PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> On Tue, 13 Mar 2001, Michal Moskal wrote:
> [...]
>
> OK.
> Ale jesli bedzie gdzies napisane, ze uzywamy XFree86 4.0.x (x>1)
> to niejako automatycznie developerzy wiedza czego sie spodziewac...

Tak przy okazji to jakiś czas temu wrzuciłem (z rawhide, mocno
przerobionego) speca XFree86-Servers z X serwerami z XF 3.3.6.
Próbował ktoś tego używać? U mnie działa (XFree86-S3 + Mesa), ale
cała konfiguracja X serwera mi została po starych Xach, więc nie wiem na
ile łatwo by się konfigurowało od zera.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/