ncpfs [Re: Do potestowania: mars_nwe]

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 16 Mar 2001, 03:02:15 CET

On Thu, 15 Mar 2001, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Thu, 15 Mar 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
>
> Hmmm, ncpfs dziala jak zloto....
A dziala ci slist, gdy nie amsz zadnego zasobu z NW podmontowanego?
ten z .17 to robi! natomiast ten z .18 nie chcial.
W obu przypadkach w sieci byly NW 4.x (potem i 5.x po ipx) - po 802.3

> W chwili obecnej czekam na 2.2.0.19 [pre4 juz jest]
> Najwieksza zmiana bedzie dzialanie po IP a nie IPX [domyslnie]
> Wresja pre dziala na mojej maszynie bez problemu..
>
> I pytanie :
> Updejtowac ncpfs do wersji pre czy nie ?
Jesli dziala - sprobuj. I ciekawe czy pam_ncp dziala z NDS
jak nalezy.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-