Skandal przeglądarkowy

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pią, 16 Mar 2001, 15:03:39 CET

[piątek, 16 marzec 2001], Roman Werpachowski napisał(a):
> PLD nie ma dobrej graficznej przeglądarki WWW.
> Galeon wywala się od razu po uruchomieniu, mozilla w parę minut (np. w
> trakcie zmiany ustawień).
Mozilla ma zrypane menu Preferences (pod Windwosem jest OK). Co do
Galeona, to trzeba mu zaszyć na stałe w kodzie zmienną $MOZILLA_FIVE_HOME
(raczej proste do zrobienia) i znaleźć przyczynę wywalania się przy starcie
(na oko raczej trudne).

> Właśnie zbudowałem sobie netscape'a z CVS. Działa gładko i o niebo
> szybciej niż mozilla. Czy jest jakiś ważny powód dla którego netscape'a
> nie ma na ftp? Bo MSZ powinien być. Dystrybucja bez graficznej
Netscape4* jest starą przeglądarką z _bardzo_ kulejącym HTML4.

> przeglądarki WWW nie ma szans u użytkowników.
> Wiem że do czytania dokumentacji wystarczy lynx, ale do
> tworzenia/oglądania stron zawierających choćby wykresy już nie.
Jest jeszcze konqueror, działa i wygląda bardzo fajnie jak masz
4 * Athlon 1GHz :).

--
   +-------------------+        [...] również wiem, że się zatruję,
  @|  Michał Zawalich  |@                 jak gwoździe zjem.