pixmaps/icons (Re: kdebase)

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pią, 16 Mar 2001, 14:57:38 CET

[piątek, 16 marzec 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):
> [...]
hmmm... u nas jest %{_datadir}/{hicolor,locolor}, widac że kompilowałeś
bez patchów z CVS :)

> To jest do pousuwania. Te katalogi jeżeli już to powinny należeć do
> kdebase.
> Tak czy inaczej o ile w niczym by to nie przeszkadzało KDE to byłbym za
> przesunięciem %{_pixmapsdir}/hicolor/48x48/apps bezpośrednio do
> %{_pixmapsdir}. Na plikach desktop z gnome i reszcie widać, że KDE panel
Nie bardzo tak można zrobić gdyż oprócz kdemenu te ikonki użyte są w kpanelu
i konquerorze (jak będzie potrzeba to mogę próbować wyjaśniać dlaczego tak jest
i w sumie nie jest to takie głupie :) ).
Widzę dwa wyjścia:
1. zpatchować gnome aby zaglądał rownież do %{_pixmapsdir}/hicolor/48x48/apps
2. w specu kdebase.spec dopisać coś takiego:
   cp -f %{_pixmapsdir}/hicolor/48x48/apps/* %{_pixmapsdir}

> potrafi sobie dac radę ze skalowaniem ikonek i o ile sięgałby najpierw do
> podkatalogów a potem na koniec bezpośrednio do %{_pixmapsdir}
> to rozwiązałoby IMHO kwestię.
Kwestię manu tak, kwestię kpanela, konquerora i kilku innych aplikacji nie.
Poza tym jeśli by zorbić tak jak proponujesz eliminujemy z KDE możliwość
używania "skórek".

> Jeżeli miałbyś chęć sprawdzić to czy to działa w ten sposób to po za
> wykonanien w każdym pakiecie kde
>
> find $RPM_BUIL_ROOT%{_applnkdir} -type f -exec perl <i tu podmiana Icon=* na Icon=*.png>
Coś takiego już wrzucilem do speca kdebase, ale jak ktoś wie jak to zrobić
zgrabniej to droga wolna :).

Pozdrawiam.
--
   +-------------------+        Niezależnie od tego, jaką drogą jedziesz,