[jdb252@nyu.edu: Story for Linux Journal]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 16 Mar 2001, 16:50:36 CET

On Fri, Mar 16, 2001 at 03:23:58PM +0100, Jan Rekorajski wrote:
> Zgłaszam Łukasza na rzecznika prasowego PLD ;)
> A ponieważ jak dotąd nie ma innych chętnych - więc Łukasz do boju!
Napisalem to tego goscia ze jestesmy zainteresowai wspolpraca i
w ciagu jednego dwoch dni wylonimy rzecznika prasowego.

Jasli nie ma glosow sprzeciwu to ja sie chetnie takiej funkcji podejme.:))

Pozdrawiam
Lukasz Dobrek
--
Łukasz Dobrek