Drivery do Tekramow

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 16 Mar 2001, 21:31:05 CET

On Fri, 16 Mar 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Witam,
>
> Na ftp://ftp.tekram.com/scsi/linux pojawily sie oficjalne drivery do
> tekrama. Mozeby tak je dorzucic do kerneli? (i 2.2. i 2.4)
>
> Tak swoja droga, czy ktos z Was mial problemy z tekramem 390U2W
> (kernel 2.2.18-14) na maszynie SMP (2xPIII600, plyta Abit VP6)
>
> Ja mam taki problem, ze po jakims czasie (srednio kilka dni) kontroler
> jakby "zamieral" - pomaga jedynie poweroff/on wylacznikiem:(

A masz drivery z jądra czy te od Tekrama ?
Bo ja (co prawda w innych konfiguracjach) nigdy z tekramami nie miałem
problemów. A zawsze brałem drivery z jądra.
Inna sprawa, że wszystkie moje tekramy są symbiosowe (zero na końcu
numerka), ale 390U2W też jest taki.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.