Drivery do Tekramow

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Sob, 17 Mar 2001, 08:57:07 CET

Dnia 17 mar 2001 o godz. 01:19:46 +0100,
Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl> napisal(a):

> Moge loga podeslac. Reset magistrali nie pomaga. Wypisuje rzy okazji
> ze czeka na jeden z procesorow.
>
> Aha, i jak byl jeden procek bylo OK. Moze to cos z biosem kontrolera czy
> plyty?

Ja Ci nie pomogę, bo nie znam się zbyt dobrze ani na SMP, ani na
SCSI. :( Mi po prostu działa dobrze od początku. Ale gdybym był na
Twoim miejscu i miał taką możliwość, wsadziłbym ten kontroler do
innej maszyny z SMP i sprawdził jak chodzi.

BTW: jak ,,rozmnażałeś'' procesory? Kupiłeś 2 nowe czy dołożyłeś do
starego nowy? Ponoć już teraz nie powinno być z tym problemów, ale...

Sam jestem ciekaw.

Pozdrawiam
Orr

PS. Robimy się chyba już mocno offtopic -- myślę, że ta dyskusja
powinna być raczej kontynuowana na pl.comp.os.linux.sprzet :)

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |