automat do generowania iso

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 17 Mar 2001, 12:59:25 CET

On Fri, Mar 16, 2001 at 08:06:23PM +0100, Sebastian Zagrodzki wrote:
> zaoszczedziloby jedynie odrobine: przeciez iso to glownie RPMy, a te
> juz same w sobie sa kompresowane...

Wydaje mi się, że chodziło raczej o podpięcię mkisofs do ftpd.
To by chyba mozna mkfifo zrobic. Aha, generowanie ISO jest
dość zabijające dla procka.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use,
   it's just taking up space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
	-- From the Frequently Unasked Questions

Qaddafi Cocaine FSF terrorist Noriega arrangements
domestic disruption smuggle
[Hello to all my fans in domestic surveillance] SDI CIA
North Korea radar NORAD SDI cracking BATF terrorist
fissionable radar