doce

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 18 Mar 2001, 01:39:20 CET

Marcin Chojnowski <martii w obgyn.edu.pl> writes:

> Witka gawarim,
>
>   ok no to dopisałem małe co nie co do tego co przygotował Rafał.
>   Dokończyłem opis instalacji PLD.
>
>   Czy mam zająć się wersją angielską czy może ktoś jest chętny (nie jestem
>   super dobry z anglika)

Ja też nie jestem super dobry, ale mogę się podjąć jak już będzie polska
wersja gotowa. Tylko czy ten opis jest rzeczywiście aktualny, czy przypadkiem
w kwestii instalatora się coś nie zmieni w najbliższym czasie (automateusz?)

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)