iso

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 18 Mar 2001, 03:09:08 CET

On Sat, 17 Mar 2001, Paweł Kołodziej wrote:

> nie trzeba. Tzn. nie wiem dokładnie w jaki sposób nowe jest zastepowane
> starym, ale jeśli poprostu stary plik jest kasowany i nagryany nowy to
> rozpoczęte transfery nadal bedą używały starego pliku. No chyba że jest
> otwirany do zapisu i zamazywany -- w takim przypadku faktycznie bedzie to
> problematyczne.

A ja mysle, ze ISO dla mirrorow powinno byc aktualizowane w cyklu
miesiecznym, ewentualnie tygodniowym. Kilkaset mega ciezko ma niekiedy
przejsc przez siec w ciagu jednego dnia. A jak komus zalezy na
"swiezym" ISO to zawsze moze sobie sciagnac z "zrodla" lub wygenerowac
samemu.

RK
Media-Com                                  43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl