automat do generowania iso

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 18 Mar 2001, 08:57:32 CET

On Sun, 18 Mar 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> PS. Ciekawe jaki serwer wytrzymalby cos takiego jak generowanie iso
> w locie i serwowanie na swiat - a sciagajacy widziliby tylko "wirtulane"
> pliczki, ktoerych sciagnaie uruchamia te cala machine.

Hmm .. .wydaje mi sie, ze nie powinno byc to problemem. Generowanie ISO "w
locie" na pewno nie musi byc "szybsze" niz laczna przepustowosc lacz
serwera. Nie wiem jak to by sie zachowalu przy wieeeeeelu rozpoczetych
sesjach, ale chyba nie byloby tak zle. Jednak uwwazam, ze mimo wszystko to
nie ma sensu ;>

pozdrawiam,

RK
Media-Com                                  43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl