bonkey: SPECS amavis.spec

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Nie, 18 Mar 2001, 10:32:02 CET

czwartek, 15. marzec. Tomasz Kłoczko pisze:

> A jezeli jest przystosowany do róznych MTA zgodnych co do wołanai z linni
> poleceń z sendmailem to powinno być (zgodnie z FHS):
>
> Requires:       %{_libdir}/sendmail
ok, tak powinno być.

> Nie przyglądałem się pakietowi w sirodku ale patrzac juz tylko na to to
> coś w tym pakeicie nadal jest nie tak.
oo, jest sporo 'nie' (znaczy się 'nie tak' ;-), najniesympatycz-
niejsze jest to, że bez żadnego antyvira sie nie zbuduje. to raz.
a dwa, to to, że np. dla qmaila trza robic
/var/qmail/bin/qmail-{local,remote} -> /usr/sbin/scanmails i
zamienic biezace qmail-{local,remote} na
qmail-{local,remote}-real. trzy, ze scanmails sie sam montuje
przy configure w zaleznosci od znalezionych ustawien, a i to
jeszcze malo, bo trzeba mu ten plik recznie poprawiac.

cztery, to juz nie sam amavis pewnie, a antyvir/unrar i quantum
lm30 (badziew jakich malo), mianowicie ostatnio kilkanascie
wiekszych maili w rarach zajechalo p3-600/128.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}